Håret växer & växer

Hellu.
Nu har jag varit hos tandis, på systemet och på affären - och klockan är bara 12.00! Mycket effektiv morgon för att heta Elin Lennartsson. Inte nog med det - mamma håller även på färgar håret på mig. Gjorde slingor för ca 2 veckor sedan, och jag har redan fått en enorm utväxt. Mitt hår växer så det knakar på sommaren. Jag som ska spara ut det till lååångt, ser det bara som positivt : ) ska iallafall ha i lite ljusbruna slingor den här gången, så man får lite skiftningar på det hela.

Ikväll är det Ön som gäller igen. Sista gången för i år. Antar att det kommer bli grymt mycket folk eftersom det är så fint väder! Är sugen på en stor förfest, så hör gärna av er om ni är öppna för förslag : )


Kommentarer
Postat av: LOTTA

JAG SAKNAR DIG MED!

2008-07-29 @ 14:07:27

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0