Hemma från Gotland

Heeeeeej.
Nu är jag hemkommen från Gotland, och vi har haft det helt underbart! Kunde inte ha varit bättre väder än vad vi hade. Klarblå himmel med strålande sol varje dag. Dagarna bestod alltså bara av stranden (Kallis, Tofta, Tott & Snäck) och på kvällarna var det party party som gällde. Träffade nytt kul folk, hyrde tandemscyklar, åt god mat, bodde ihop & förfestade med världens coolaste 40+are-gäng, drack goaste mjölkdrinkarna, busade, dansade, kissade på ringmjuuuren´- med mera, med mera. Även Winnerbäck konsert på onsdagen. Han är verkligen min Gud.
Nej, en vecka till skulle jag lätt vilja stanna!

Mitt internet fungerar inte på min dator, så jag skriver från pappas nu. Senare ikväll när det är fixat ska jag lägga ut bilderna, för nu ska jag fortsätta att bättra på min Gotlands-bränna ute vid det 32 gradiga poolsvattnet! ; )

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0