Sista dagen innan ferien

Godmorgon!
Hoppas ni alla mår bra. Själv vaknade jag på topp, för det här är sista dagen innan semestern! :D Fattar ni hur skönt det känns eller?! Enormt, grymt och alldeles, alldeles underbart! Har ju nästan jobbat konstant sen förra sommaren, så det här är man faktiskt värd.

Igår hade vi en liten grillkväll ute i en park nära oss. Grillade kött och åt en jätte god sallad till. Om ni undrar varför vi äter så mycket kött hela tiden, trots att jag sagt att det är svindyrt här, så är det för att vi har köpt med oss massa kött varje gång vi åkt till Sverige. Då blir det ett litet lager i frysen : )
Hur som helst så börjar jag känna nu hur mycket jag kommer sakna Olso över sommaren! Men det som saknas här för att sommaren ska bli fullbordad är familjen, vännerna, missen & vovven, huset och poolen. Annars hade jag aldrig åkt härifrån! På söndag kommer jag : )



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0