Hur man botar en bakfylla

Den här dagen har varit underbart skön. Vaknade med Sistaah bredvid mig (efter en jäkligt rolig kväll på Ön igår) och har sen dess legat i poolen hela dagen. Bästa sättet att bota en bakfylla på, jag lovar! När hon åkte hem gick jag och köpte mig lite sushi och tog en sväng med Jeppe. Utan musik... och det blir jag tokig på. Hoppas Andreas kan fixa min Ipod sen när jag kommer tillbaka till Oslo. Förresten har vi fått lägenhet nu! Flyttar in på onsdag nästa vecka och har kontraktet på ett halvår : ) Lotta min lilla ängel har fixat allt. Som jag kanske har nämnt förut så har vi tröttnat på våran nuvarande hyresvärd så vi tycker att det är lika bra att flytta. Hur bra vi än trvis, och hur fint vi än bor så är hyresvärden & hyran bland det viktigaste.

Och ikväll är det faktiskt en sån där kväll som jag längtar väldigt mycket tillbaka till Oslo!


Kommentarer
Postat av: sara

bilderna finns på fejjan :)

2008-07-30 @ 23:48:27
Postat av: "pappa"

JAAA vi kommer få det så mysigt! blir skit bra :D pussssssss

2008-07-31 @ 12:27:16
Postat av: "mamma"

nu får vi börja om på nytt med våran lilla familj - GOOOOOS! ;D pussituss

2008-07-31 @ 17:56:07

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0