Jag vill ha min försenade lön

Klockan är snart 16.00 och det är alltså slut för idag! Fattar inte hur fort dagarna går. I och för sig, när man har datorn framför sig brukar en timme alltid kännas som 5 minuter. Det finns helt enkelt för mycket att kolla på!

Nu var det ju meningen att jag skulle åka ner en sväng på stan, men eftersom fortfarande inte min lön har kommit (som skulle komma i fredags!!) så får det bli bussen hem istället. Jag som skulle köpa den där kjolen och ev. en Moods of Norway tröja. : ( Aja, de finns väl förhoppningsvis kvar, men som alltid är jag för ivrig och kan inte vänta längre än en sekund i onödan!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hoppas du har haft en fin dag!

2008-07-01 @ 21:23:41
URL: http://cassandrasmode.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0