Kunden i centrum, trots brand

Brandlarmet ringer för fullt, samtidigt som receptionstelefonen ringer.
Vad ska jag göra? Äh, ett kort samtal hinner jag ta.

- Välkommen till XXL
- Ja, hei mitt namn er....... (
hör inte eftersom brandlarmet skriker)
- Ja hej.
- Oj, nu går visst brandlarmet!?
- Ja det gör ju det.. (
lite småstressad eftersom alla andra går ut & kvar sitter jag)
- Ska du springa ut då kanske?
- Jag det är nog bäst så!
- Okej, då ringer jag senare om inte telefonen brunnit upp!
- Ja, bra, tack, hej.


Att sätta kunden i centrum heter det va?


Kommentarer
Postat av: Peaches

Ja, kunden har alltid rätt!

2008-07-02 @ 11:24:20
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha ¨så har jag också haft, typ 3 gånger att man bara sitter kvar liksom. så kul de kan bli :P

var på rean nyss och varför är det alltid så att man ALDRIG hittar kläder på REA men hittar jättemkt annat. konstigt de där..

2008-07-02 @ 12:10:14
URL: http://sararan.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0