Ön i tisdags

Efter att ha ätit en supergod hemmagjord potatissallad, gick solen i moln. Kanske lika bra det eftersom jag har blivit röd efter glassandet ute på terassen. Jätte härlig dag iallafall, och såhär har jag bestämt mig för att leva när jag blir pensionär. Kanske i ett annat land då, typ Spanien : )

Lägger ut bilderna från i tisdags. Var som sagt Ön då. Sommarens höjdpunkt(er). 4 tisdagar i juli. Det var iallafall förfest här hemma. Jag, Sara, Jullan, Eric & Joel. Även mamma & pappa ; ) Det blev kanonväder efter en ganska grå dag. Men himlen sprack upp lika fort som våra vinflaskor öppnades!


Joel & Sara
  

Jag & bror
  

Både lillebror & storebror vill va med

Knäppte inte ett enda kort när vi väl kom till Ön. Glömde helt enkelt bort att jag hade kameran med mig. Kanske lika bra det, eftersom jag brukar vara duktig på att glömma den där! Har ju hänt några gånger om man säger så. Lyckligtvis har jag alltid fått tillbaka den på ett eller annat vis.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0