Norska fulla jenter är inga sängfösare

Efter i natt kan jag förstå varför grannar klagar på varandra. Våra grannar var grymt jobbiga! Det var säkert bara 3 tjejer som satt ute på balkongen, men det lät som en hel skolklass. De satt och sjöng, skrek, skrattade och grinade. Allt i ett. Runt 03 någon gång blev det tyst. Då hade man sina 3 timmar kvar att sova. Lovely! Tur att det är fint väder ute, annars hade jag nog inte varit så pass pigg som jag är idag ändå. Men en liten kaffe skulle nog behövas, för att sätta igång hjärnsystemet lite.

Annars då, hva skjer? Är det ingen som har något nytt & spännande att berätta? Tänk att det redan är 1 juli! Snart är det ju höst igen! ; )



Kommentarer
Postat av: Evelina

misstror du mig va? :P

2008-07-01 @ 09:40:18
URL: http://kolojna.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Tror du inte du skulle fa en mass om jag lovat det va? ;P

2008-07-01 @ 09:53:27
URL: http://kolojna.webblogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0