Det går för fort

Hello everbody!
Dagarna bara rullar förbi. Är ju redan inne på andra veckan av semestern. Så vad hände den första veckan egentligen? Nej usch, det går alldeles för fort. Hinner ju inte ens sitta vid datorn längre, eller så beror det att det inte är den man prioriterar först kanske? : )

Hur som helst..
I fredags var jag som sagt på bio, SATC. Riktigt bra film faktiskt, jag som inte ens sett serien. Men nu såhär i efterhand ska jag be bror min att ta hit hela den rosa boxen - så jag blir som alla andra! ; )

I lördags var det planerat att det skulle bli brännbollsturnering hos Amanda, vilket det kanske inte riktigt blev. Spelade i
ca 5 minuter, sen blev det mest en social blandning av folk där brännvinet åkte fram & tillbaka mellan borden. Hade iallafall jätte trevligt med riktigt goa människor & undebart väder (fram till solen gick ner då..)!

Ska lägga upp några bilder lite senare. Håller på laddar upp dem från i lördags nu.

Till att börja med kan jag visa denna söta lilla krabat vars liv slutade i lördags.


Så liten!

Någon som känner sig skyldig?

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0