Nu är det slut med friden i huset

Hello Sweden!
Nu är jag hemma. Tog 40 min att ta sig från Oslo till Stockholm, som annars har tagit minst 10 timmar när vi åkt hem förut :P kan ha sina orsaker, men det pratar vi inte högt om.

Det märks nog på många olika sätt att jag är hemma. Både på volymen av musiken & på ekonomin. Var framme och handlade med mamma för ett tag sen, och då blev det ju inte graits för henne direkt. Jag är så duktig att plocka på mig saker, haha. Möttes även av världens gladaste hund igår som även fick vara min sängkvalier inatt. Hur mysigt som helst! Fick som vanligt ligga och pilla på honom tills han somnade, annars är det tassen upp i ansiktet som gäller. Han är väl inte dum heller : )

Nu när jag väl är hemma får jag tillbaka min träningsinstinkt. Blir rastlös när jag inte får röra på mig. Det sitter liksom i huset på nå vis. När man är hemma, ja då ska man träna. Så är det bara. Cyklade några km på cykeln efter frukosten, men jag har tappat min kondis så mycket att det är äckligt åt det.. Den ska byggas upp nu i sommar, det lovar jag! Så fort det slutar regna ska jag ta min nya ipod i öronen och ta en runda i spåret.


Min älskling & jag förra sommaren

Kommentarer
Postat av: josse

REGN?! :O haha, stackars stackars resten av sverige ungefär ;) alla jag snackat med idag har haft regn! och vad har vi haft här i Bollnäs då; SOOOOOL! ;) men lugn bara, sommaren kommer nog snart till er också ;)

hoppas det gick bra att komma hem igår :) jag var riktigt trött när jag kom hem iaf :P

ha de kanon nu min älsklingsgumma! ska följa din blogg nu dem här veckorna, bara så du vet!

nejdu, nu ska jag ta och boka mina tågbiljetter på torsdag, då bär det av till dem nedre delarna av Sverige!

bada lite i poolen åt mej me när du gör det sen e du snäll ;)så ska jag bada på Öland åt dej :D

SAKNAR DEJ REDAN! <3

2008-07-07 @ 22:27:23
Postat av: ravina

gullig hund

2008-07-22 @ 11:56:30
URL: http://raxe.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0