Halvårsdagen är här

Vet ni vad det är för dag idag?
Det är våran halvårsdag!

För precis ett halvår sedan, den 3 januari, flyttade jag och Josse hit till Oslo vilket har gått hur fort som helst! Ni har ju fått följt mig genom hela resan (har ju i och för sig knappt berättat hälften om vad som hänt för er - lite privatliv måste man få ha!) och som ni kanske märkt trivs jag väldigt bra. Annars hade jag ju flyttat hem för länge sen! Det var ju meningen att jag bara skulle stanna här till mars, sen blev det maj och nu är vi redan inne på juli. : )

Än så länge har jag nästan bara sett Oslo från den positiva sidan, men självklart finns det negativa saker också.
Håller på med en liten sammanfattning nu, som kommer upp alldeles strax!


Kommentarer
Postat av: josse

åå elin gumman, nu har vi varit sambos i ett halvår ;) ojoj, vi är ju riktigt bra på det dessutom! :P

sen ikväll ska vi mysa me grillandet på nån ö - koooos :)

grattis på halvårsdagen då gummsi!

ÄLSKA OSLO säger jag bara!

<3

2008-07-03 @ 13:18:20

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0