Gratiskonsert, Jason Mraz, gratiskväll

Puh, snacka om att man har varit död idag. Kom hem kl. 07.30 imorse. Vad har hänt med att gå hem när det fortfarande är mörkt? Har sovit fram och tillbaka, upp & ner och kors & tvärs hela dagen. Förutom när det blev världens oväder här. Har nog aldrig varit så nära blixten som vi var då. Blixtrar hela tiden, åska samtidigt. Såg den korsa gatan flera gången om. Skitläskigt! Trodde vi skulle dö här inne, så vi sprang ner till garaget nere i källaren där vi kände oss trygga :P

Kvällen igår var helt otroligt kul! OCH GRATIS! Hela kvällen blev gratis. Vi som inte skulle gå på Jason Mraz eftersom vi skulle spara pengarna, men nu fick vi 2 gratisbiljetter istället! Vi gick på förfest nere på Grünerlükka hos Morten & hans bror. Josse & jag var de enda svenskarna men kände oss genast som hemma : ) Riktigt trevliga prickar!
Vi fick som sagt gratisbiljetterna, gick till konserten, lyssnade på Jason, gick vidare, gick in på ett kebabställe, fick gratis mat & dryck, gick vidare igen, åkte lite postkärra & sjöng på Karl Johan, träffade Keethes & gutterna ute, gick in gratis på Tors Hammer, fick gratis dricka, dansade till klockan 06 imorse, gratis taxi hem och slocknade ganska fort när jag väl kom i säng kl. 09.
 
Idag har det blivit en lugn kväll. Vill ju inte vara så här sliten imorgon när vi ska packa & dona.
Ska nog stänga av mobilen i natt så att man kan få sova ifred..


Bröderna norrbagge

Morten & jag

Med ölen & vinet i högsta hugg


Dags att gå mot konserten

Folk inne på konserten

Ja, jag var glad

I väntan på att Jason ska börja

Jason Mraz

Jag hittade min blivande bästa vän, en rosförsäljare
 
Denna norrman var en riktigt kul prick : )

Josse blev cowgirl for a minute

Kommentarer
Postat av: "pappa"

ni får inte ha så här kul utan mig!!!!

2008-07-06 @ 21:51:05

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0