Vad gör man när ens bästa vän har dött?

Min Ipod är död. Min älskling. : ( Den måste ha fått sand i sig eller något, för en dag efter stranden ville den bara inte slå igång. Vad ska man göra? Jag som är beroende av musik! Ska man lämna in den eller vänta på att den ska vakna av sig själv? Tror nästan att den inte är kapabel till att vakna av sig själv, så jag får väl helt enkelt lämna in den då.. Är bara rädd att jag inte kommer att få tillbaka den innan jag åker tillbaka till Oslo. Har förresten bokat hemresan nu. På tisdag nästa vecka, den 5:e åker jag tillbaka. : ) Ska bli himla skoj. Har saknat livet och människorna där, men samtidigt kommer jag sakna många här hemma. Speciellt en snutt som jag vill ha sovandes bakom mig i natt! På fredag kommer han hem från semestern och då är han paxad fram tills jag åker : ) 

Nej, nu är det dags att sova. Ska upp tidigt till tandläkaren imorgon. Ska få sätta dit en ny diamant, gratis, eftersom min har lossnat efter mindre än 3 månader, igen. Det här är fjärde gången tror jag. Garanti ni vet. : )

Puss & Godnatt.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0