6 juni skulle slå 17 mai

Hellu.
Vad som har hänt med bloggen nu har jag ingen aning om. Den är inte som den ska iallafall, och jag kommer knappt in på den. Men nu ska jag nog vara inne ett tag och hinna skriva lite om helgen.

I fredags kom alltså Sara, Lotten & Jullan hit till oss. Så himla kul att träffa er! Det är er man längtar hem till ibland, det förstår ni va? : )  
Det var hur som helst dags att korka upp direkt efter jobbet, och vi började köra vårat race. Vi stod ju för Sveriges-nationaldags-festen och det blev ganska fullt här i lägenheten. Kul folk och jätte bra stämning. Kanske att det blev för mycket av bålen, vilket man fick känna av dagen efter när man vaknade upp på vårat gamla Töyen, i ett rum på 50 grader varmt! Blää.. Jag & Marcus hade lite deeptalk om våra liv, och gick sedan ner till Akerbrygge och mötte upp tjejerna som kanske inte heller var sådär jätte pigga, hähä. Senare mot kvällen tog vi iallafall med oss våra engångsgrillar & vårat bautakött och åkte till Vigelandsparken för att börja förfesten igen. Det gick lite segt, men det gick! Det blev även kareokebaren Trumpeten ikväll igen, och Sara & jag ägde alla på kareoke!? Haha. Efterfesten blev här hemma och vi bestämde oss för att åka ut till någon ö imorse, men efter att ha sett den långa kön till färjan bestämde vi oss för att gå ner till Akerbrygge igen för att äta lite och doppa fötterna i fontänen, där vi alla somnade som 5 st uteliggare. Helt förstörd när man vaknade!  
Sammanfattningsvis kan jag säga att efter ca 5 timmars sömn på en hel helg är jag väl inte sådär jätte pigg nu kanske, men tycker att det är så mycket värt det för att jag äntligen fick besök av mina älskade tjejer! 


Lotta, Josse, Lotten, Jag, Sara & Julia

Fler bilder kommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: sara

TAAAACK för en helt underbar helg på alla sätt. Mår som ett jävla as idag och är hemma från jobbet, men vad ska de hända - vare lätt värt! Saknar er redan men snart äre juli och då äre SEMESTER och du kommer hem, kalaas! Nej men de va en skitlyckad helg på alla sätt, verkligen :) Så från pampers anja till er alla- TACK FÖR EN SUPERDUPERHELG . De här lär vi göra om. <3

2008-06-09 @ 14:44:22
URL: http://sararan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Låter som ni hade kul i helgen. Vem är Marcus? Vi hade det väldigt varmt, låg o badade nästan hela helgen. 30 grader varmt i vattnet. Vi har fått tillökning. Fågelungar i våran fågelholk.(talgoxar). Emil kommer väl att sitta nedanför holken och bara gapa, när ungarna blir flygfärdiga. Fick du resväskan? Ha de.

2008-06-09 @ 19:00:06

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0