Det går bra nu, kompis det går bra nu

Så sant som det är sagt. Allt går åt det håll jag vill just nu. Fick nyss ett samtal om jobb i 2-3 veckor innan jag åker hem till Sverige. Precis vad jag behöver! Då har jag (vi - Josse med såklart) både maskotjobbet + det här, som vi ska på intervju på måndag. Jobba järnet i 2-3 veckor, sen åka hem och leva livet i Sverige över juli utan att röra en fena! Även tack till bästa mamma som ställer upp med massa hjälp om det skulle krisa, you know what I mean. ♥  

Ikväll ska jag lägga mig tidigt. Har nog aldrig varit så sliten om dagarna som jag har varit den här veckan. Kommer inte ens ihåg när jag sov ut sist. Varför är det alltid så att man är trött på jobbet, lovar sig själv tusen gånger om att man ska gå och lägga sig tidigt. Men sen när man väl kommer hem vrider man upp högsta volymen på musiken, är pigg som en lärka och går och lägger sig alldeles för sent ändå? Dagen efter är man lika sliten och trött igen, och lovar sig än en gång att ikväll SKA jag lägga mig tidigt. Så fortsätter det så här dag in och dag ut. Någon som känner igen sig?

Men som sagt, ikväll vänder det! (?)


Blir man glad av bilden eller blir man glad?

Kommentarer
Postat av: sara

kanske är sommarens härligatse bild so far :) ÄNTLIGEN är bilderna uppe haha. mkt roande är dom iaf. nej nu ska jag sova. men vi hörs lekparksmamma <3 älskarej! och snart äre juli!

2008-06-12 @ 23:19:15
URL: http://sararan.blogg.se/
Postat av: j

härlig bild!

2008-06-13 @ 15:23:14
URL: http://jahwanna.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0