Godmorgon sådär kl tre

Godmorgon!
..? Klockan är 15.00 Elin, skärpning!

Sov som en prinsessa i natt. Är ledig idag nämligen, så då passade jag tydligen på att sova ut. Sov alltså i ca 12 timmar :P Så skönt så! Vaknade igen av att jag slog ut mitt stora glas med vatten över hela golvet. Vad är det för dålig ovana jag fått in?

Igår var vi och testade ut Tom & Jerry-dräkterna. Eftersom Jerry-dräkten var kortast, var jag den fick bli Jerry. Haha, det svåraste på fredag kommer vara att låta bli och skratta. Josse & jag höll ju på dö av skratt när vi såg varandra. Magen som hänger nere vid knäna och är stora som hus. Nej det här kommer bli grymt kul! Ska försöka ta med kameran och fota lite när vi håller på 'jobbar' på fredag ; )

Ikväll blir det fotboll igen. Den här gången är Lotta & Josse hemma också, så då blir det paaaaarty! Kameran följer med as usual.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo. Visst blev det ett party!!!!!! Fy Fy Fy så dåliga Sverige var. Nu ska nog jag heja på Ryssland. Ha de.

2008-06-19 @ 09:43:54

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0