Halvåret

Tjosan.
Idag har jag inte røsten till att sitta i reception kan jag lova. Hes som en kråka och hostar mig igenom varannat ord ungefær. Helgen tog nog kål på min hals. Har aldrig skrikit så mycket på en mænniska som jag gjorde i fredags..

Før øvrigt flyttar Lotta hem imorgon, eller åker hem på semester iallafall. Så ikvæll ska vi "sambos" ut och æta nere på något mysigt stælle. Jag vill också åka hem nu! Bara 11 dagar kvar nu. Trodde inte att jag kunde længta hem så mycket nær jag trivs så pass bra hær, men tydligen kan jag længta hem som aldrig førr! De flesta verkar ha fått lite hemlængtan hær. Och jag kænner att jag behøver semester nu. Semester från allt møjligt. Samtidigt som jag kommer sakna det livet man har hær i Oslo! Det ær långt ifrån det man har hemma i Sverige. Men, jag kommer væl tillbaka? : )

Och vet ni? Idag ær det ett halvår kvar till julafton!
(vilket kanske inte kænns så dær jætte kul)


Kommentarer
Postat av: Anonym

SCHNYGGING! vi saknar dig också :)

2008-06-24 @ 11:28:08
Postat av: josse

elin, VÄL tillbaka?!?!?! vad är det du sier? klart du ska de, de e ju en självklarhet ;)

2008-06-24 @ 11:36:03

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0