Like a kameleont

Hay!
Hur är läget en sån här fin onsdag? Själv mår man toppish, har jobbat ute hela dagen och fått ännu lite mer färg (röd, inte brun färg) på både armar och ben. Kan knappt nudda armarna för det svider som in i  ..#&!". Blondy som man är blir jag röd först, innan det förvandlas till brunt! Coolt värre. Alltid kul att få ändra färg.. lite som en kameleont. (?)

Har varit in på Storo-S och spenderat lite pengar efter jobbet, vilket jag egentligen inte får göra nu innan jag drar hem till Sverige. (Är planerat att jag åker hem i juli så ni vet!) Hur som helst köpte jag två par shorts, super-shampo, fotlänk (som jag är grym på att tappa bort!), ett linne & en t-shirt. Kanske visar senare, vem vet.

Nu håller vi iallafall på laddar upp inför lite volleyboll. Jag lovar att mitt lag kommer vinna! 

image1842

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0