Premiär för att vara själv

Fredagen den 13:e. Har ni märkt något? Inte jag iallafall!

Nu är jag ensam i våran lya. Premiär. Jag som alltid brukar tycka att det är skönt att vara ensam ibland, men tänk att det tycker jag inte längre. Man känner sig så... ensam! Även om det gäller bara någon timme så känner man ju sig helt övergiven. Så blir det när man är bor ihop med massa folk. När man sover, när man äter, när man städar, när man kollar på tv och till och med när man sitter på toa - alltid har man folk omkring sig. Haha, så har iallafall vi det. Josse och jag brukar nästan alltid vara med varandra inne på toan, precis som när man var liten! Vem vill kissa själv liksom? ; )

Jag har iallafall varit riktigt tjejig idag, och det har faktiskt blivit en mysig kväll ändå. Gjort sådana där saker som killar inte förstår sig på. Peeling, inpackning, fixat naglarna, noppat ögonbrynen m.m. Så nu känner man sig lite fräsch igen. Det är sånt där man får tid för när man är själv har jag kommit på. Jag ska hur som helst jobba imorgon, så det blir en ganska tidig natt för mig, för att vara fredag. Har dippat lite gurka, ätit vindruvor & kollat runt massa på datorn. Nu ska jag faktiskt hämta täcket och somna in i soffan framför tv:n!


Nattinatt ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, kom ihåg heja på Sverige ikväll. Själv jobbar jag. Vad var det för ett till jobb du hade fått i 2-3 veckor? Ha de.

2008-06-14 @ 12:57:56
Postat av: Mamma

Hallo, kom ihåg heja på Sverige ikväll. Själv jobbar jag. Vad var det för ett till jobb du hade fått i 2-3 veckor? Ha de.

2008-06-14 @ 12:59:37

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0