Sverige kan ju gå & lägga sig

Morning.
Fy faan vilken match det var igår. Inte bra någonstans. Vi som hade bunkrat upp med massa öl och laddat som sjutton. Var slutade det då? Jo, helt tvärtemot vad vi hade förväntat oss. Dessutom spöregnade det, så några av oss drog in till Yatzy och kollade på fotbollen inomhus istället = inte alls lika mycket drag. Meeen, vi hade det rätt kul ändå måste jag säga. Dock blev inte en enda bild tagen :/

Som ni kanske märker är jag inte på jobbet idag. Har mått alldeles för dåligt för det. (Skyller på köttet jag vräkte i mig i natt!) Men nu fick jag ett samtal om att jag har fått ett 8.00-16.00 jobb i 2 veckor, på receptionen jag har varit på förut. Det blir perfekt vettni, efter de där 2 veckorna åker jag hem till Sverige! Alltså beräknat 4, 5 eller 6 juli. Så nu ska jag dit för lite upplärning - börjar på måndag.

Kommentarer
Postat av: sara

blir perfekt de ;) hinner vi till första ön också ju! SVERIGE VAR JÄVLIGT VÄRDELÖSA IGÅR, jag dog lite tror jag. men jävlar imorn äre midsommar, jag satasar på att åka rackarbil upp ie dalarna, så vänta dig ett fint mms om de går i uppfyllelse :) GLAD MIDSOMMAR kära vän <2

2008-06-19 @ 15:30:09

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0