Sverige tröjan är på!

Heja Sverige! Ikväll smäller det. Jag övervägde ett tag om jag verkligen skulle åka ner och se på fotbollsmatchen nere vid Akerbrygge, eftersom Lotta & Josse inte är hemma. Men nu känner jag mig nästan tvingad när jag har 3 tokiga pojkgäng att hänga med. Så, snart ska jag möta Isaac mfl. och jag tror att det kommer bli minst lika galet som förra gången! Första ölen blev öppnad 2 sekunder efter att jag kom hem från jobbet, så nu sitter jag här i min ensamhet och laddar för fullt. På med Sverigetröjan så kör vi!

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej svejs. Hoppas ni hade kul ändå trots förlusten mot spanien. Jädra skit!! Tittade lite då och då eftersom jag jobbade. Nu har Emil tagit sin tredje skatunge. Mördarkatt!!! Ha de.

2008-06-15 @ 10:10:04

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0