Den norska örringen

Dåså, då har man varit med om en helg igen. En helg som har varit allt annat än lugn och allt annat än tråkig!

I fredags var vi på Töyen, på Malins 20års fest. Riktigt kul, och människorna där är så härliga. Ibland ångrar man att man flyttade därifrån, men som sagt, det funkade helt enkelt inte. Blev för rörigt, och jag kan inte bo i röra. Men att hälsa på är en helt annan grej : ) När vi gick ut splittrades alla (som vanligt?) och jag hamnade på Tempest & sedan Tors Hammar, som har öppet till kl. 6.00 på morgonen. Så hem hit kom vi någon gång när solen hade gått upp, efterfestade lite, och sov bort hela lördagen. Det första man gjorde kl 19.00 (!) när vi gick upp var att ta ett glas vin, hoppa in i duschen och börja göra sig ordning till nästa fest. Gissa om att man kände sig hälsosam.. med endast en liten pizzakant i magen. Men men, Alex & Johan fyllde 21, och hade  födelsedagsfest hemma hos dem, så då fick jag bara inte banga även om jag var ganska sugen på det. Johan flyttar även hem till Sverige på tisdag, så det blev en liten avskedsfestäven för honom.

Josse och jag hittade den bästa presenten till Alex. Kan ni gissa vad det var?


En norsk örring på 2,5 kilo!




..and we love him!

Nu har vi äntligen städat upp här i lägenheten, så nu blir det nog en liten promenad för att sedan gå hem och slänga sig framför tv:n i soffan. Jobbet väntar ju imorgon.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0