Att jobba som maskot

Efter några mils felkörningar har vi tillslut kommit hem från vårat första uppdrag som maskot. Denna gång var det jag & Josse som skulle föreställa Tom & Jerry. Vi hade våran team-manager Marte med oss som passade upp på oss hela tiden. Den enda gången vi behövde lyfta på oss i pauserna var när vi behövde gå på toa. Resten så som mat, dricka, kläder m.m fixade Marta! En jätte kul dag helt enkelt! Ett plus i kanten är ju att man fick betalt för det!

Lovade ju att ta med kameran, så här kommer några bevis på våran arbetsdag.

"Bakom kulisserna"


Mitt Jerry-huvud i baksätet på vägen dit


Jag testar huvudet med de heta kallsipperna man fick ha på sig


Josse gör en osminkad-ofixad-pose


Jag gör också en osminkad-ofixad-pose innan det är dags att dra ut


Josse a.k.a Tom, blir ompysslad


Ready for take off! Jag till vänster som Jerry. Josse till höger som Tom.

Dags att jobba:


Jag hälsar på ett rädd litet barn


Lite dans


Vi tyckte om att krama varandra också

Såklart filmade våran team-manager lite också:



Kul jobb va? : )

Glad midsommar förresten!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh så gulliga ni va. Jätteduktiga för att vara första gången. Hoppas ni får många jobbdagar. Glad midsommar själv.

2008-06-21 @ 10:17:22

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0