En vecka kvar

Då var vi här igen. Måndag morgon och början på en ny vecka. Ärligt talat har jag sett fram emot den här måndagen. Nästa måndag är jag ju hemma i Sverige och ligger säkert och gosar med min hund & katt just nu. Inte en tanke på att gå upp tidigare än vad jag känner för. Så himla underbart! Hörde att det ska bli fint väder nästa vecka också. Gissa vem som kommer bosätta sig i poolen då? : ) Ååå, I need this semester.

Snart är det lunch, och jag ska väl gå ner och köpa en liten sallad tror jag. Efter den här helgen känner man sig inte så "ren" i kroppen direkt. Det enda vettiga (och nästan det enda i matväg) jag har ätit är en morot igår kväll. Bra va?


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Fina armband!! Jag har utmanat dig, läs vidare i min blogg :)

2008-06-30 @ 13:24:45
URL: http://cassandrasmode.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men lilla elin du måste äta. Tur att du kommer hem snart så det blir lite ordning o reda. Både på det ena o det andra, haha.

2008-06-30 @ 22:36:59

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0