Brist på annat

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:
♣ leta upp kundenummer på 500 fakturer
♣ hinna med den tidigare bussen hem
♣ köpa öl
♣ rota igenom garderoberna för att hitta något att ha på mig ikväll
♣ åka till Tøyen på partiii

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Få se.. 10 år var jag då. En liten skitunge. Vad gjorde jag då? Gick i skolan, red (!) och lekte med Josse. (Som vi pratade om här om dagen - vi har känt varandra & varit lika nära varandra i sammanlagt 14 år nu!)

Två saker du kan berömma dig själv för idag:
♣ jag tog mig upp & åkte till jobbet trots att jag hellre ville ligga kvar
♣ druckit 2 liter vatten!

Ställen du bott på?
Östervåla & Oslo (Tierp ett tag?)

Fem saker du vill göra om du bli biljonär:
sluta jobba
köpa villor runt om i världen
resa resa resa
starta ett projekt i afrika/asien
starta upp ett sjudundrans företag som mina barn kan ta efter sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

the dawang projekt :D lätt!

2008-06-27 @ 13:08:29
Postat av: elin

haha om jag blir bilonær LOVAR jag att jag ska starta ett projekt i asien och kalla det THE DAWANG-PROJEKT!

2008-06-27 @ 14:58:35
URL: http://elpejlin.blogg.se/
Postat av: sara

LOOOOOOOOVAAAA!

2008-06-27 @ 15:21:05
Postat av: N I C O L E

hehe nää precis

2008-06-27 @ 16:04:11
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: charlotte

fy fan va bakis du måste va! kl är över fem o du har fortfrande inte bloggat. haha.

puss

2008-06-28 @ 17:04:39
URL: http://chaaarloootte.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0