Att sova på jobbets toa, det är skönt det!

Godkväll bloggen.
Idag har jag varit så trött som jag aldrig har varit tror jag. Eller, jag kommer iallafall inte ihåg när jag var såhär trött senast. Somnade både vid matbordet på lunchen och på toaletten under de 8 timmarna jag jobbade idag. Duktigt Elin. Så ikväll har det inte blivit annat än lugnt. Josse och jag tog en promenad runt om i området, och upptäckte jätte mysiga ställen! Det är så himla fint här i Oslo bland alla parker & forsar. Det är liksom ingen storstads-stad-känsla här, utan mycket mycket mer grönt & mysigt!

Vi skulle ju egentligen på Maskot-jobbs-pratet idag, men det är inställt tills på onsdag. Vi har iallafall fått våran första jobbardag nu, vilket är på torsdag nästa vecka. Jäkligt kul ska det bli ; )

Nu till bilderna från i helgen.. Jag var inte lika duktig med kameran, som jag brukar kunna vara, denna helg. Ska snylta lite på flickornas bilder sen istället! Men några får jag bjuda på.

   
   
Pampers-Anja & Jag, Vi sambos, I Vigelandsparken, Sara & Albin klättrar, Sara & jag i Akerbrygges fontän, sovdags, Lyxkryssaren, halva gänget sover



Nu måste jag bege mig till min skönhetssömn!
Nassinassi.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du är piggare idag. Den där lyxkryssaren skulle jag vilja ta en liten tur med. Ha de.

2008-06-10 @ 09:54:12

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0