Morgonstund har guld i mun

Godmorgon!
Kvällen igår var mycket trevlig. Vi åt på en mysig restaurant nere vid Akerbrygge. Inte den skaldjursrestaurangen som vi hade tänkt, men det blir aldrig som man tänkt sig, eller hur? : ) Åt och drack gott. Min feber som jag trodde att jag började få måste ha försvunnit med vinet, för under kvällen mådde jag mycket bättre, och så även idag. Hostan & halsen har dock blivit värre. Ska försöka vila upp mig riktigt nu de dagar som är kvar innan helgen. På fredag är det fest i mitt gamla kollektiv. Alla därifrån kommer att flytta, antingen hem eller till andra länder, så det blir en avskjedsfest blandat med födelsefest för Malin som fyller 20. Kommer sakna dem knäppisarna ju.. Även Lotta som åker hem idag kommer jag sakna! Men hon kommer ju iallafall tillbaka, lilla Lottapotta.

Nu ska jag gå och hämta en stor kopp te, och ta tag i posten.


Kommentarer
Postat av: glitterandbling

svar: jaa ;D

2008-06-25 @ 13:11:52
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0