Vitlök - because you worth it

Goodmorning!
Äntligen fredag! Veckan har gått väldigt fort, men samtidigt lite segt på något vis. Kan inte bestämma mig.

Igår hade Josse och jag en riktig myskväll. Först när jag kom hem från jobbet la jag mig i soffan framför TV:n ett tag för att vila lite. Kände mig så hängig, trodde jag hade feber. Jag råkade somna, Josse likaså. När jag vaknade hade jag tydligen sovit 2 timmar. Kollade upp, och maten stod på bordet! Grillat kött och god sallad m. sparris. Vilken uppassning man har ; ) Efter maten sa vi till oss själva att "neej, vi ska inte göra någonting idag! vi ska gå ner till Kiwi, köpa chips, dipp & godis, duscha och lägga oss under täcket & kolla på TV!" Sagt och gjort, där låg vi och kurrade och rörde oss inte mer förrän det var dags att byta plats - direkt till sängen. En riktig slappardag och det var vi värda till 100%! Se på mig idag; Jag mår mycket bättre efter att ha vilat upp kroppen lite, och efter all vitlöksdipp! Vitlök blir man frisk av. Får upp vitlöksrapar även idag, hihi. Hostan är däremot fortfarande kvar, hostade ihjäl mig i natt igen, men den där hostmedecinen vi har hemma hjälper faktiskt lite iallafall!



Jag blandar hostmedecin?

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0