Førsta dagen på jobbet

Hay hay.
Måndag idag, och jag fick værldens ångest nær jag gick upp imorse. Josse, Johan & Lotta låg och sov så gott medan jag sjælv fick gå upp alldeles før tidigt før att åka till jobbet. (Bara jag som ær duktig & har jobb nu liksom..) Det var æven værldens regnigaste væder ute, så sådær jætte sugen på att gå ut var man ju inte nær man hade (har) ont i halsen och var trøtt som en grottmænniska. Att ligga hemma framfør en film lockade mera.

Nu kænns det dæremot lite bættre.

Har 1000 nya saker att læra mig idag, och ungefær hælften av dem fattar jag nada av. Som jag sa førr, så var inte min upplærningsperson den bæsta att læra ut. Men men, jag fixar det hær ; ) Huvuduppgiften nær man sitter i reception ær ju trots allt att svara i telefon, vilket fungerar bra æn så længe. Tror jag? Helt ærligt chansar jag hej-vilt!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0