Kylen är fylld & Sverige är sämst

Igår på EM Sverige - Spanien nere på Akerbrygge:



Min härliga kompanjor Isaac


Resten av gänget

Sveriges första & enda mål

Så glatt såg det ut till en början. Sen när Spanien vann blev det buh:ningar, massa bråk i publiken och alla gick hem med munnen nere i marken. Inte alls lika drag som förra gången, och det har vi bara Sverige att skylla! Vi gick såklart inte hem, utan vi sprang runt och skrek: "Sverige vann med 2-1!" på Karl Johan, och massa kom fram och gratulerade oss. Vi firade alltså i ren lögn ; )

Idag har vi nästan sovit hela dagen. Legat och lyssnat när Isaac sjungit & spelat gitarr, han är grym måste jag säga! En riktig talang. Kom även på att jag saknar min gitarr där hemma. Vill bara ha den där sexiga sångrösten, så skulle jag också kunna bli en talag, hehe. Men måste nog öva några århundrade till för att bli lika duktig som han. Nåja, jag är glad att jag kan lite iallafall!
Josses familj har kommit hit och hälsat på över en dag, så nu är det verkligen fullt här. Men hela kyl-och frysen är ju påfylld med mat, så jag klagar inte : )

Nu är det nog dags för mig att sova igen! Nattinatt ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fick du en kram av Peter ifrån mej? Han lovade det iallafall. Sista veckan i blomsterbutiken, Känns det bra eller? I helgen ska vi på Enyas dop. Du kan ju skicka ett kort. Ha de.

2008-06-16 @ 09:43:33

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0