Crash i huvudet

Oh my.. hur ska jag klara de här 2 veckorna i receptionen? Jag som trodde att jag bara skulle få sitta och svara i telefonen, sitta på msn och kolla runt på internet, precis som jag gjorde när jag jobbade där förut. Nu ska jag tydligen hålla på med debet & kredit, balansräkningar och fakturering också. Det var ju svårare än 3:ans företagsekonomi! (Och den höll ju på att ta livet av en.) Hon som hade upplärning på mig var ju inte den bästa heller. En virrig tant som knappt visste hur man satte på och stängde av datorn. Nej, det här blir en utmaning för sig. Förmodligen kommer det bara vara de första dagarna som kommer bli kaos. Sen ordnar det nog upp sig! Det var iallafall trevligt ungt folk där. En kille som jag känner igen hur bra som helst, men vet inte var jag sett/träffat honom. Sånt är lite jobbigt tycker jag.

Har hur som helst mått dåligt hela dagen idag, så jag bestämde mig för att inte gå på sommarfesten på jobbet. Eller mitt förra jobb som jag får säga nu. Sista dagen var ju idag, som jag missade. : ( dumma mage. Ska väl kanske ner dit en sväng imorgon efter maskot-jobbet, lämna lite choklad och säga tack för mig.

Nää vet ni vad? Nu ska jag lägga mig i soffan framför tv:n och ladda upp med körsbär & saft!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0