EM äger i Oslo! (snart dags igen)

Fy faan vilken kul kväll det var igår! En hel spontankväll. Åkte till Akershus direkt efter jobbet, inga planer på någonting, förutom att kolla på fotboll. Hade ju tänkt att heja på Grekland, men när man kom dit hann man ändra uppfattning ganska snabbt. Flera tusen svenskar  & norrmän (fanns plats för 6000 & hela stället var fullt innan matchen började) var samlade, och stämningen blev ju inte sämre när VI VANN :D Herregud, helt galet! Alla skrek, hoppade, sjöng och spillde öl hit och dit. Glas krossades, borden gick sönder, alla kramades som om alla vore bästa vänner & allt var bara så perfekt! Har nog aldrig haft en sån rolig kväll sen jag flyttade hit. Efteråt gick alla i led till Yatzy, där efterfesten höll hus. Vi som skulle jobba idag sket totalt i att vi kom hem alldeles för sent i natt, var helt slut på jobbet - men det var lätt värt det! På lördag är det dags igen, och då jobbar jag inte dagen efter heller :D Hoppas på att Sverige fortsätter i samma spår då!






 

Läs lokalavisens artikel här

Kommentarer
Postat av: sara

vilken jävla fest de kommer bli på lördag. hela jävla vaksala torg fullproppat :) IN MED BOLLEN I MÅL, IN MED BOLLEN I MÅL. skoja itne jag kommer blåsa sönder min pipa då :)

2008-06-12 @ 09:58:16
Postat av: HANNA

ha en bra dag! (:

2008-06-12 @ 10:55:18
URL: http://hannafelicias.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken tur att du ändrade dej o hejade på Sverige. Träffade Peter idag, han talade om att Camilla o han skulle åka till er i helgen. Jag har köpt en grej till Enya från dej. Ha de.

2008-06-12 @ 13:58:18
Postat av: josse

fy faaaan vilket drag det var! så underbart jävla kul!!! :D snacka om skoj de kommer bli nästa gång! yeeeeaaah!

2008-06-12 @ 17:54:58

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0