Backa backa backa

Hej hopp i lingonskogen!
Idag har det varit lika fint väder som igår. Därför tog jag med mig min norske vän Glenn & gick och satte oss vid vattnet med en varm choklad i handen, vilket än en gång slutade med magknip. Det är någonting med varm mjölk som min mage inte gillar. Kall går bättre, konstigt nog. Hur som helst blev jag upphämtad av Josse senare och vi tog oss till IKEA. Hon blev nämligen av med sin mobil där igår =/ När vi skulle åka därifrån råkade hon backa rätt in i en sprillans ny BMW (måste ha varit den finaste, nyaste & dyraste bilen på hela stora IKEA-parkeringen). Som tur var blev det ingenting med bilen, så vi kom därifrån ganska smärtfritt förutom lite utskällning & påskrivning av papper osv. Tur i oturen, så att säga.

Har hållt på packa lite till hemresan till Sverige imorgon. Åker härifrån någongång mot kvällen och jag kommer att stanna tills på måndag. Blev inte 10 dagar alltså. Perfekt, då missar jag inte någon intervju heller.

Ska iväg ett tag nu. Hörs senare!

image1602
image1603

Kommentarer
Postat av: hanna

GOOOD! :) då kommer du till Sara på fredag?
Fasiken va Josse råkar ut för saker, stackarn =/

2008-03-19 @ 06:48:04
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

Jag har hyrt in Glenn som "supergigolon direkt från oslo" till din 20-års fest, DÅ kan de ju inte gå fel liksom ;) haha. Hör av rej when you enter this fucking cold country med massa massa snöööö :(

2008-03-19 @ 08:38:18
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Evelina

Jag har en teori. Varm mjölk tas upp snabbare av kroppen eftersom den är just varm, därför blir det en san reaktion som magknip. Men, kall mjölk däremot maste värmas upp av kroppen innan den kan tas upp, därför är det en längre process, därför blir det inte magknip. Bara en spekulation :P Haha! (och ja, jag tänker kanske för mkt ibland :P)

2008-03-19 @ 09:04:58
URL: http://kolojna.webblogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0