Beslutsångest

Hello.
Mår ni bra efter helgen? Det gör iallafall jag. Sov ca 12 timmar i natt så nu känner man sig levande igen. 80-tals festen blev iallafall lyckad! Hade roligt hela kvällen, och det kom väldigt många "snyggingar" med utklädsel hit, haha. Bilder kommer upp alldeles strax. Vissa såg inte kloka ut! Hur det såg ut här i lägenheten dagen efter ska vi inte prata om. Har nog aldrig sett en sån svinstia förr! Blä..
Nu sitter jag & väntar på att Josse ska komma hem. Sen ska vi panta alla burkar, åka till IKEA & gå ner till Akerbrygga i det fina vårvädret!

Nu måste ni hjälpa mig. 
Jag har beslutsångest. Antingen stannar jag kvar här i Oslo över påsk eller så åker jag till Sverige. Alla de andra ska nämligen åka hem till Sverige.. Om jag åker till Sverige ska jag antagligen stanna lika länge där som Josse, alltså i 10 dagar fram tills vi åker till Sälen. Då när vi kommer tillbaka ska vi ha ett jobb ihop. Annars om jag åker tillbaka hit tidigare måste jag ha ett jobb innan henne, och då går det nog inte att få ett ihop.. Men 10 dagar känns lite väl länge faktiskt, när jag nyss har varit hemma i 7 dagar, och ska hem igen den 18-20 april. Åå, svårt det här. Det som mest hindrar mig från att åka hem till Sverige är att jag har en intervju på ett café här, nästa tisdag som jag isåfall kommer att missa om jag drar till Sverige. Även, om jag stannar kvar här i Oslo själv, då vägrar jag vara själv här om kvällarna! Det spökar för mycket här för att jag ska våga vara själv :P Jaja, jag måste som sagt tänka ett tag hur jag vill göra. Isåfall, om jag åker till Sverige, då kommer jag hem redan på torsdag! Surprice : )

Kommentarer
Postat av: hanna

KOM HEM :D

2008-03-17 @ 13:32:11
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

KOM TILL MAMMA :) bo med mig över påskhelgen för mamma och pappa åker bort så jag har hela hsuet för mig själv. JAAAAA VAD GLAD JAG BLIR. please (A) ingen som kan leka med mig över påsken heller så för mobbade lilla sara kan du väl komma hem.- vi kan söka massa jobb härifrån också. :D

2008-03-17 @ 14:04:06
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: sara

Jaaa men klart du ska komma :) Ja precis, jag är ju ledig fre lör sön mån så på tisdag kan du åka till josse igen ;) Jag har inte heller nå pengar så vi kan ha en no spending helg. men helst vill jag att du tar med dig glenn, fast jag kan nog hålla mig tills jag kommer till oslo! haha. hör av dig så fort du bestämt dig :D PSUSS SNYGGO

2008-03-17 @ 14:36:12
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0