Bort med vinterkläderna

Hei.
Sov otroligt djupt inatt så nu har jag fått huvudvärk för att jag sov för länge. Men det brukar gå över så fort man kommer ut och får lite frisk luft.
Jag skippade intervjuen igår på cafét, jag hade ändå ingen lust att jobba där så varför ska man gå dit då? Ödsla tid? : ) Att jobba från 8.00-24.00 varje dag, t.om. söndagar när allt annat är stängt här i Oslo, känns inte direkt lockande.Dessutom kändes det inte som ett café, utan som en alkispub, så nej tack. 
Jag har iallafall fått ett litet jobb imorgon i reception på en sportbutik, så det blir iallafall några norska kronor extra. Josse & jag ska ju skaffa oss ett jobb tillsammans eftersom båda nu är arbetslösa. Blir mycket roligare när man är två, eller hur! Målet är iallafall att ha ett jobb absolut senast när vi kommer hem från Sälen, om en vecka, och det vet jag att vi kommer att klara.

Annars då, är det fortfarande vinter i Sverige? Här är det en liten blandning av vår och vinter. Lite snö ligger kvar, men solen är framme och tinar upp den. Hoppas att den riktiga våren som var här förra veckan kommer tillbaka snart. Har liksom lagt undan alla vinterkläder & skor nu. Skinnjacka & vita tygskor ska det vara, annars kan man lika gärna stanna inne!


Kommentarer
Postat av: sara

Kanske att du skulle vara min största IDOL I ALL FRAMTID om du tatuerar in bagitta in my ass. Seriöst gört, foor me (A) jag kan hålla din hand! Och JA våren är på väg, sakta men säkert, i helgen skare bli fin fint väder. Så du hänkar till sälen ändå? Tyvcker jag du gör rätt i! PÖSS

2008-03-26 @ 14:56:55
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0