Brown eyed girl

God morgon!

Är det bara för mig som bloggen krånglar hela tiden? Har nog inte skrivit i den en enda gång under den här veckan utan att den ska hålla på sega och får upp pop-up fönster där det står att Sidan kan inte visas. Aja, nu verkar det fungera för stunden i alla fall. Förresten, vem bryr sig om det när det är fredag idag? : )

Ska få i mig lite frukost nu och ska sedan ner till Lotta på hennes jobb och hålla henne sällskap ett tag. Sen ska jag gå lite på stan och hitta något lätt att ha på sig ikväll. Det blir utgång! Imorgon kan man ju inte festa så hårt eftersom vi ska köra till Sälen på söndag morgon. Därför får det bli en liten tripp ut ikväll istället. Jag, Lotta, Marcus & Glenn. 

image1649
Brown eyed


Kommentarer
Postat av: The REAL brown eyed girl

Du ser liksom lite annorlunda ut på den där bilden... har föröskt komma på här ett bra tag vem det är du liknar, och nu kom jag på de BAGITTA :D Jävlar vad lik du är! Och jaaaa trordu jag VÅGAR inte komma elller :P kommer få äggmökar skickade på posten för resten av mitt liv ju! så jag ska ringa min moste i helgen o förklara läget! Härligt jobb förresten, TRÄDGÅRDSELIN- lilla lantis, passar dig nice !

2008-03-28 @ 13:31:58
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: madeleine

du var jätte fin i bruna ögon!

2008-03-28 @ 17:24:26

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0