Dagen D

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er. Själv har man varit uppe med tuppen idag. Ska in till stan snart och luncha med favo-Sara, sen därefter åka tillbaka till Oslo! Det känns väldigt bra. Trodde att när jag väl åkte hem så skulle jag inte vilja åka tillbaka, men så är icke fallet. Josse åkte ju hem i måndags, så nu får jag sitta på tåget alldeles alene. Då ska jag vara glad att jag är en sån som kan hamna i min egna lilla bubbla i flera timmar med hjälp av musik.

Nu ska jag pussa sönder mina ulltussar så vi hörs sen!

image1583image1584
Ganska matchande va?  

Kommentarer
Postat av: sara

the D-day is here :( Kommer sakna dig, men nu jävlar har vi ett hejdundrands 20 årskalas och se fram emot! och så ska norge få finbesök av "sara björkman"! Tågresan kommer gå galant ska du se, vips så är du där! Ses om en timme typ.

Pusssss love

2008-03-13 @ 10:29:17
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0