Efterfest med KENT

Kent konserten var grym. Dock inte lika mycket drag som jag hade hoppats på. Kändes bara overkligt att se dem live. Det kändes som att stå att kolla på en stor TV-skäm med deras musikvideor på, ungefär. Jag lyckades komma nästan längst fram ett tag, men sakta men säkert hamnade jag längre och längre bak då jag inte orkade hålla emot trycket längre. Hela bandet var även på efterfest på Goya, dit vi gick efteråt. När det var dags att åka hem knäppte jag ett smidigt kort på basisten. Kameran rätt upp i ansiktet på han och sen gick jag iväg utan ett ord. :P Orka vara ett jobbigt, skrikit fan.. (lägger upp den när jag kan ladda kameran) Blev en lite för kort kväll på krogen. Hade ju velat ta några ord med Jocke B : )

image1559image1561
image1560image1562
image1563image1564

Smart-azz som jag är tog jag inte med laddaren till kameran, så jag fick vara väldigt sparsam med att använda den.

Nu blir det att korka upp med Sara! Fri-sprit-kväll hos Ron : )

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0