En (o)lyckad dag

Vilken dag! Har ju inte direkt haft turen med oss iallafall.
Först skulle vi "bara" lämna en nyckel och några papper till killen som köpt Josses gamla bil. Om det ändå hade varit så lätt! Först och främst blev killen sur på att vi aldrig kom fram, tog ju 25 min att åka dit. Sen när vi väl kom fram hade vi fått fel vägbeskrivning på var bilen stod. Så där virrade vi runt i säkert 1 timme med en efterhängsen tjockis efter oss som vi trodde skulle kollapsa mitt på gatan pga dålig kondis. Sen när vi väl hittade på bilen, så var inte bara killen irriterad, utan då började han klaga på mig som svensk att jag var si & så dålig, gick inte att ha förtroende för och bla bla bla. Gubb#!"*.. Tur att jag slapp fixa allt det där själv. Hade ju min privata tolk med mig. : )

Sen var det dags för solningen. Har då aldrig solat i ett så varmt solarie förr! Det brändes när man nuddade det, och svetten bara rann & rann och värmen attackerade en som en flock bin. Fick panik! Klarade inte ens av att ligga i 10 min. Måste ha varit nå fel. Jag och solarier hör väl inte riktigt ihop verkar det som.

image1587

Nu blir det mat, städning av hela lägenheten för att sedan avsluta det med lite öl & vara social. Det känns inte som att så mycket mer kan gå fel idag.. kanske maten då?

Kommentarer
Postat av: sara björkman

JAG ÄR ÖVERLYCKLIG! GLENN VILL BLI MIN VÄN PÅ FACEBOOK :D:D:D:D. love u glenn!

2008-03-14 @ 22:53:08
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Evelina

Men Elin!!! Har du börjat dricka öl!? Duktig kicka! :D

2008-03-15 @ 10:59:30
URL: http://kolojna.webblogg.se
Postat av: Evelina

Det är bra det är bra! Du har inte lust att komma ner till bayern pa riktig ölfest da? :P

2008-03-15 @ 12:04:12
URL: http://kolojna.webblogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0