Glad att gå till tandläkaren

Godmorgon!
Blä, vaknade med världens magknip & får magknipsattacker så jag knappt kan andas stup i kvarten = / Hoppas det går över efter att jag fått i mig lite frukost..

Kvällen igår var iallafall väldigt trevlig. Jag, Sara, Hanna & Jullan satte oss på Terassen och åt god mat & drack gott vin. Som vanligt pratas & skrattas det väldigt mycket och jag bara älskar mina tjejer : )

Idag har jag mycket som står på schemat. Ska till tandläkaren nu klockan 13.00 och sätta dit en diamant på gadden. Jag har ju haft en förut, men den har råkat lossna under något galej någonstans.. Det här är hur som helst den enda gången som jag tycker att det är roligt att sätta mig i den där jäkla tandläkarstolen!
Efter tandis måste jag in en sväng til stan. Ska köpa massa grejer som är känns lite onödigt att köpa i Oslo, eftersom det är något dyrare där. Man måste ju försöka komma undan så billigt som möjligt när man har chansen : ) 80-talskläder, hudkrämer, underkläder m.m ska med mig hem. Därefter blir det hem och träna, sola, tvätta, packa & hämta ut biljetterna. Ska försöka hinna med lite deeptalk också.

Kloning tack.

image1577
Mysunge

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0