Hem hem hem

Moorning.
Tisdag idag va? Håller inte koll på dagarna alls.. Om 2 dagar ska jag iallafall hem till Oslo igen, och jag längtar! En vecka hemma i "flickrummet" gör en ganska rastlös om jag får vara ärlig. Har hur som helst varit underbart kul att träffa alla här hemma igen, så det får vi leva på tills jag kommer hem nästa gång. Hem, hem, hem - mycket hem här. Men just nu vet jag inte vilket som är mitt riktiga hem längre. Därför kallar jag båda hemmen för hem. Allt känns hemma på olika vis.

Nu ska mamma & jag åka till broder Martin m. familj. Har ju inte sett lilla Enya sen i julas. De växer ju så fort under den första tiden! Senare ikväll ska jag ut med tjejerna och äta. Det blir en bra tisdag!

image1570


Kommentarer
Postat av: hanna

KL SEX ELIN! Men kom gärna in till 5 :)

2008-03-11 @ 11:49:09
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0