I take you to the candyshop

Då har den här dagen passerat. Glenn med sin 8 veckor gamla vovve har varit här och lekt, och som ni ser nedan blev han lite närgången vissa stunder. :P Har lite respekt över pittbulls-liknande hundar, har nog aldrig riktigt gillat sådana, men valpar är alltid valpar och det gäller att man föder upp dem på rätt sätt. Sen ska man inte ha fördomar mot just pittbulls, det gäller bara att de hamnar hos rätt ägare. Men nej, jag föredrar lurvtussar som ni kanske märkt, men hundar över huvudtaget är de bästa djuren som finns!

image1635
image1636

Resten av kvällen har vi käkat nästan ett kilo (!) godis, spelat spel och fått sockerkickar om & om igen. Blä, nu blir det strikt diet med promenader resten av veckan. (Säger jag nu ja, när jag mår illa av allt godis. Imorgon tänker jag nog i andra banor igen..) 

Nu ska Josse och jag burra ned oss under duntäckena och kolla på några avsnitt av Prison Break. Sov så gott hörrni så hörs vi imorgon!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: bagitta

ah men VAD GÖÖÖLLIG :) såna där får man akta sig för dock, man vet aldrig va dom kan hitta på. good luck på intervjun idag eller om den va igår och lägenhetsvisningen!

2008-03-26 @ 09:39:10
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Mamma

Håller med Sara ang. hunden. Just det, intervjun skulle du inte på den igår? Otäck rasolycka i Norge imorse!!!!! Tur att du bor i Oslo. Ha det.

2008-03-26 @ 09:57:27
Postat av: Kayan

Vilken underbar hund!

2008-03-26 @ 12:57:20
URL: http://kayan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0