Idag ær jag en receptionist

Hallå.
Sitter på mitt tillfælliga dags-jobb nu. Børjade klockan 11.00 och slutar 16.00, så det blir en lætt dag! Sitter i receptionen på XXL, som ær en av Norges størsta sportskedja. Det ær vældigt lugnt før tillfællet och hon som jag ær vikarie åt sa åt mig att jag skulle sitta och surfa på internett nær det inte ringer någon, så visst, inte mig emot ; ) Det bæsta av allt ær att inga sidor ær spærrade!

Idag har det ringt i princip hela førmiddagen på min mobil ang. jobb och lægenheter! Så nu har Josse och jag fått jobb på samma stælle :D  Ska dit redan idag, direkt efter att jag slutar hær, och direkt efter det ska vi på visning av en lægenhet. Så idag blir det en fullspæckad dag! Ska æven sola med Marcus, Glenn, Josse & Elin ikvæll, så får se om man hinner med allt. Idag ær det i och før sig så fint væder ute att man lika gærna kan ta en promenad i solen istællet, så får man två flugor i en smæll!

Kommentarer
Postat av: hanna

VI FÅR VÄL SE LILLA ELIN :)

2008-03-27 @ 13:41:19
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

"Jag är en blandning mellan madonna och michael jackson och mitt pubishår växer på min panna istället för där nere, men visst hänger de fint" Hahaha, du GRATTIS TILL JOBBET, vars äre ni ska jobba? Även att jag bokar nog tågbiljetter imorn till 16-18 maj, jävlar vad roligt de kmr bli då :) lägenhetn ni ska kolla på, är de också kollektiv också?

2008-03-27 @ 14:04:07
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Mamma

Hallo, va kul att ni har fått jobb på samma ställe. Vad är det för jobb? Ska ni börja där efter Sälen? Du kan väl ringa någon kväll. Hejdå.

2008-03-27 @ 14:47:19

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0