Ikväll smäller det mer än på nyår

Hoho.
Vilken fin dag det är idag! Klarblå himmel & vårvärme i luften. Ska alldeles strax ta med mig Maggie och gå ut & gå nere vid Akerbrygga. Hon flyttar ju hem igen på söndag, så det gäller att få lite tid med henne nu. Men jag tror nog att hon kommer komma tillbaka.. det är liksom svårt att hålla sig härifrån : )

Ikväll är det 80-tals fest som står på schemat. Alla här hemma springer runt som små kycklingar och taggar varandra. Men det är mycket att göra. Städa undan, gömma alla värdesaker, fixa & trixa. Kommer ju komma massa folk så då är det bäst att gömma allt man är rädd om. KAMERAN, ska jag ha runt halsen hela kvällen. Funderade på att gömma undan den också, men nej, 100-tals bilder vill jag ha : )

image1588

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja, jag bor ju i Bayern nu, ölets Mecka :P Var pa starkölsfestival i helgen, det var niiice! :)

2008-03-15 @ 12:20:35
URL: http://kolojna.webblogg.se
Postat av: sara

Han är mitt största fan, känns ganska så jävla bra ska jag säga dig ;) väntar på en riktigt fin hyllning ikväll! Själv ska man iväg på shlagerparty hos jullan , men jag åker bara dit för att RON kommer :P haha. Ha så sjukt kul ikväll, försök att inte få bajsochspy sjukan bara! Pusssss

2008-03-15 @ 12:31:00
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: hanna

HADE DU KUL IGÅR/INATT? :D

2008-03-16 @ 20:47:02
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0