Jag är efterbliven idag

God morgon.
Idag vill jag bara hem & somna om igen. Är sjukt trött. Längtar bara tills jag slutar jobba då jag ska gå & sola med Malin. Måste ju utnyttja solkortet som jag fått! Jag ska nog även träna idag ( om jag vågar med 3 hulkar? ) Jag måste ta tag i det här med träningen nu. Har pratat alldeles för länge om det utan att något har hänt. Men det är svårt när man inte vet var man ska gå, om man dessutom är själv. Nu har jag ju fått sällskap, men som sagt, vi får se om jag vågar :P Det är upp till dem hur bra de är på att övertala mig : ) När jag kommer hem ska jag iallafall träna som bara den. Vårat gym har ju blivit uppgraderat!

Här kommer några bilder från helgen. Jag var nämligen duktig att hålla stadigt i kameran denna gång (mamma & pappa) : ) Tog inte med kameran ut, så det är bara "hemma"-bilder. Visste ni förresten att hemma betyder CP eller efterbliven på norska? Det är nog inte bara jag som har gjort bort mig då jag har sagt: "Jag är hemma idag"..   

image1549
  
   
   

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA!

2008-03-04 @ 10:23:07
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

själv är man ledig idag ^^! sov till nyss så de va mkt mkt skönt! jasså vålagymmet har blivit uppgraderat, fan va nice ;) kanske får ägna lördagskvällen där istället då eller? haha. nej men jag håller med, kanske de blir stressigt att åka till linda först, jag slutar 16.30. ska vi åka typ 17 tåget eller så och sen
får vi leta upp en taxi lr buss i gävle för pappa blod sa att det är en bit att åka nämligen. åker josse med dig eller kommer hon från bollnäs upp till gävle!?

2008-03-04 @ 12:44:22
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: hanna

BANDY MED GARBBARNA!? Jag har missat nåt tror jag.. :P

2008-03-04 @ 13:19:24
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: SARA LOUISE BJÖRKMAN

ja men KLART VI SKA UT EFTERÅT , HALLÅ HALLÅÅÅÅÅ!!!
de va därför jag tänkte vi kunde vara hos linda före and do some drinking för nej man får inte ta med sig dricka in, men dom söljer öl på konserten iaf :P får sätta oss på ngt ställa efter konserten o dricka lite biilligt eller göra en lite gömma då eller? går upp upptåg 17.10. är då på plats 18.38 i gävle central. och sen ta en taxi lr ngt till läkerol arena. ELLER HUR KÄNNER DU CARL HJALMAR :)

2008-03-04 @ 13:27:49
Postat av: sara

tror nog du missade att jullan ej kan följa med, hon ska på joe labero i falun :p och så glömde du josse! så sara elin josse linda & lina, sen skulle ju lisa och amanda dit också!? ja men vi kör att vi rae 17.10 tåget. sätter oss och tar en öl sen går vi till gömman efteråt och sen ut på ngt ställe :) jag lär iaf ta ett tåg som går 01.53 till uppsala sen. och du BANDY MED GRABBARNA ÄR INTE ALLS VÄRLDENS SÄMSTA HISTORIA :) askul trk ja iaf (A)

2008-03-04 @ 13:53:48
Postat av: hanna

UPPTÅGET GÅR TJUGO ÖVER FRÅN UPPSALA CENTRAL, just for the reckord :)

Nej jag tror det kan vara den sämsta historien nånsin :D

2008-03-04 @ 14:18:15
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0