Mer död än levande

Ja, idag har jag varit mer död än levande. Nu börjar huvudvärken äntligen släppa och jag börjar bli människa igen. Lagom till att man ska sova igen.. Har inte direkt varit en rolig dag idag, men gårdagen var desto roligare! Jag, Lotta, Emma, Marcus och Glenn satt här hemma och förfestade, sen slutade det med att jag gick ut ensam med killarna. Eftersom jag som vanligt inte kom in någonstans (längtar till den 10 april!) så fick det bli en pub där vi stannade hela kvällen.
När det var dags för hemresan tappade jag tydligen min mobil i baksätet på taxin, så den har jag gått och oroat mig för idag kan jag lova. När taxichauffören svarade på kanske 1000:e gången jag ringde så åkte han så snällt hit med den, och mobben & jag återförenades igen som ett gammalt par! Tänk så handikappad man blir utan mobil.

Nu ligger jag med laptopen i knät och försöker samla krafter till att packa lite till imorgon. Då åker vi ju till Sälen :D Ska bli grymt kul! Längtar till att få ge gärnet i backen tills benen värker, och likaså på After Skin : ) 

Nej nu har John Blund kastat grus i mina ögon, så jag tar packningen imorgon istället och sussar nu!
Godnatt ♥  

Eftersom internet krånglar så får ni nöja er med bara 3 bilder från igår:

image1651
image1653image1654

Kommentarer
Postat av: sara

BAJSBAGITTA! Hoppas ni välte X antal gånger på hemsvägen också, ni körde säkert helt drunken ;) Men jag VILLE BARA SÄGA ATT BILJETTERNA TILL YRANTÅGET SLÄPPS NEXT WEEK! Även att kmr det ett fint paket till dig i veckan lr nästa så är det en födelsedags suprise från moi :) FÅR DOCK INTE ÖPPNAS FÖRRÄN 10 APRIL!

2008-04-02 @ 11:21:35
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0