Nytt jobb, kanske ny lägenhet & lite färg på näsan

God kväll i stugan!
Har precis kommit hem för första gången idag. Har som sagt jobbat, varit på arbetsintervju, varit & solat och varit på lägenhetsvisning. Allting gick jätte bra! Jobbet börjar Josse & jag direkt efter Sälen, på torsdag nästa vecka. Ska jobba där fram till sista juni, så det kommer bli perfekt! Då kan det hända att jag kommer hem till Sverige hela juli!
Lägenhetsvisningen gick också bra. Alldeles spritterny, hade inte ens hunnit satt in lampor, ugn, spis eller tvättmaskin än, så ny var den. Killen som hyrde ut den var jätte snäll och erbjöd sig köpa massa möbler om vi behövde det. Den var verkligen som en dröm-lägenhet med två balkonger, takterass, 2 sovrum, ett jättestort vardagsrum, tvättstuga, hall, massa garderober & toalett, på 90 kvm. Men vi ska tänka på det ett tag, läget var liksom inte precis som vi hade önskat oss. Lite för långt bort från stan. Eller är det vi som har blivit för bortskämda? 5-10 min med cykel kanske inte är så fasligt långt? : )

Nu är det dags att sova tror jag.
Sov sött ♥ 



Tog förresten ett mobilkort på jobbets slogan, som ska bli mitt motto här i livet:

image1647
Så sant, så sant

Kommentarer
Postat av: sara

GRATTIS TILL JOBBET :) Nå vad är de för jobb nudå också? Värsta perfekt o ha ända fram till juni iaf. Ja asså min kusin kan ju typ äta bajs, eller i min moster för hon e den enda som bryr sig, max skiter väl i de liksom. Men mamma sa att om jag ringer och hör med henne så kanske de går bra, men så säger dom hela tiden "du kan väl åka ngn annan helg, du vill ju bara åka den där helgen för de är mer fest" - ÖH JAAAAAAAAAAA liksom ;D Och era latmaskar 10 med bajk är NÖTHING!

2008-03-28 @ 08:03:58
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: hanna

MEN GUD TA LÄGENHETEN!!!! =) att det är en bit gör väl inget, se till att skaffa en cykel bara :) GRATTIS TILL JOBBET!!

2008-03-28 @ 09:06:11
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Mamma

Det lät ju bra det där, hyran vad var den på ? Jobbet verkade det bra då. Vilken tur att ni får börja efter Sälen, perfekt. Får ni jobba samma tider och dagar?Är det ingen ni kan låna cyklar av? Ha det.

2008-03-28 @ 13:03:33

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0