Onsdag som fredag

Hallå hallå.
Hva skjer a? : ) Här har man precis kommit till jobbet. Lite piggare idag om man jämför med igår. Kan vara för att den här onsdagen räknas som fredag för mig! Åker ju hem till Sverige imorgon, så det här är sista dagen för mig på det här jobbet. Ska försöka hitta nå annat medan jag är i Sverige så att jag har när jag kommer tillbaka. Känns ju lite tråkigt att lämna det här stället när man väl har kommit in i rutinerna, men vaffan. Höjdpunkten på dagen är väl ungefär när man får hjälpa till och förklara vad en svensk mening på en faktura betyder.. Så spännande jobb har jag! Annars är det i och för sig ganska soft, men jag vill ha roligare arbetskamrater för att kunna stanna längre!

Annars igår gick jag, Malin & Glenn runt i second-hand-affærer och kollade efter 80-talskläder till Glenn. För oss tjejer är det  ju väldigt lätt att hitta på något att ha på sig på en 80-talsfest eftersom det är det som är mode nu. Men vad ska killarna ha på sig? Tips tack!


image1552

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha som alltid "elin är nog min 100:e smartaste kompis" ;) yes jag ska träffa bullan today och få biljetterna så de löser sig, sara fixar! ja de va jäkligt synd att ja jobbar så länge, men tyvärr kan ja inte glra så mkt åt de, men om vi åker direkt vid halv 5 till tierp, hinner vi vara där då eller? för vi lär ju vara i gävle iaf senast 7, och alltså ta ett tåg innan sex så alltså nej vi hinner knappt vara där :s vi får förfesta lite på tåget och sen träffa dom efteråt o emmellan :P imorgon jobbar jag 9-17! åker du by train eller? och NEJ kent ska verkligen inte få bli en minneslucka, vi lär hålla oss på benen denna gång haha. pÜSSS

2008-03-05 @ 09:33:29
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: sassa brassa mandelmassa!!!

Ja precis, vi får köa och trängas där inne istället :)tveksamt om vi hamnar längst fram men ATT jag ska tränga mig fram då :d kommer ha blåmärken över hela kroppen :P haha jag kommer stå kl 15.00 vid fontänen med ett stort plankat "WELCOME HOME GLASSKALLE, BUT PLEASE GOOO HOME" naejdå, men vad tkr du ska vi ta 17.10 upptåget iaf?

2008-03-05 @ 11:29:42
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Eve

AXELVADDAR! HOCKEYFRILLA! :)

2008-03-05 @ 13:55:01
URL: http://kolojna.webblogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0