Ooah hela natten, ooah hela dan

Nu sitter jag här och väntar på att Josse ska komma hem & puscha på mig lite. Jag har inte ens börjat packa än, och imorgon kl. 7.27 går tåget hem från Oslo. Jag funderar starkt på att vara uppe tills dess Jag orkar liksom inte sova och vakna helt frussen & trött imorgonbitti. Får se om jag klarar det. Har varit sjukt trött idag med. Drack 3 kaffe efter varandra på eftermiddagen av jobbet, fick världens koffeinkick men blev tröttare än tröttast en halvtimme efteråt. Konstigt det där hur kroppen fungerar. Det ska iallafall bli väldigt skönt att komma hem och bara mysa med två lurvtussar i sängen. Men jag vet själv att jag kommer att längta tillbaka hit snabbare än väntat!

image1554

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0