Shopping

Då har jag kommit hem till frid och fröjd igen. Har varit en hektiskt dag med ärenden hit & ärenden dit. Tandläkaren, banken, posten, affärer, bussen, stan, apoteket & biljettautomaten. Tandsmycket blev iallafall kanon. Hoppas att den här pärlan sitter längre än mina andra har gjort. Tandsköterskan sa att jag måste ha haft otur med dem, eftersom de oftast brukar sitta i 15 år eller liknande. Tredje gången gilt nu då kanske?
Från stan kom jag hem med fler kassar än vad jag hade räknat med. Det är ju så kul att shoppa när man har ett norskt bankkonto! Om jag handlar för 1000 kr, dras ju bara 800 svenska kr :D Underbart! Underkläder, leggings, t-shirt, halsband, armband, örhängen, b.u.s, linnen, hårfärg mm. Men nu måste jag hålla igen ett tag. (tror jag
image1580


Kommentarer
Postat av: Anonym

rekomenderas starkt, dom är jätte jätte sköna att gå i .

2008-03-12 @ 22:00:51
URL: http://asgrymmajossan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0